loading...
کانون بنت الهدی
مسابقه

    

بنده خدا بازدید : 48 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

من از خدا خواستم...

·         من از خدا خواستم که پلیدی های مرا بزداید

خدا گفت:نه

انها برای این در تو نیستند که من انها را بزدایم ,بلکه انها برای این در تو هستند که تو در برابرشان پایداری کنی

·         من  از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد

خدا گفت :نه

روح تو کامل است ,بدن تو موقتی

·         من از خدا خواستم  به من شکیبایی دهد

خدا گفت :نه

شکیبایی بر اثر سختی به وجود می اید.شکیبایی دادنی نیست بلکه به دست اوردنی ست

·         من از خدا خواستم تا به من خوشبختی دهد

خدا گفت :نه

من به تو برکت می دهم خوشبختی به خودت بستگی دارد

·         من از خدا خواستم تا از درد ها آزادم سازد

خدا گفت:نه

درد و رنج تو را از این جهان دور کرده و به من نزدیک تر می سازد

·         من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه

تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی

·         من از خدا خواستم به من چیزهائی دهد تا از زندگی خوشم بیاید

خدا گفت:نه

من به تو زندگی می بخشم تا تو از همۀ آن چیزها لذت ببری

·         من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا دیگران همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم

خدا گفت :.............. ... سرانجام مطلب را گرفتی

امروز روز تو خواهد بود  ان را هدر نده

باشد که خداوند تو را برکت دهد..................

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد فعالیت‌های کانون بنت الهدی چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 11,562
  • کدهای اختصاصی
    سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com
    پل ارتباطی

    آدرس ایمیل:
    k.bentolhoda@gmail.com 
    شماره پیامک:
    300089403511214  

    ساعت کار دفتر کانون: 

    همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء 

    آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای شما می باشیم.

    بیمه حضرت فاطمه زهرا (س)

    طرح کمک به ساخت مسجد فاطمیه :

    بیمه حضرت فاطمه زهرا(س)

    جهت ثبت نام به اعضاء هیئت امنا مراجعه فرمایید.